FAQs

Frequently Asked Questions


We hanteren een vaste prijs van €6,95 voor de meeste standaardverzendingen. Deze ligt relatief hoog omdat we samenwerken met een gespecialiseerde pakketdienst, dit doen we omdat we voor de meeste van onze producten grote/zware pakketten vormen en omdat zij een hogere kwaliteit service bieden dan standaard postorderbedrijven.
Zeker! Een hoop van onze producten genieten zelfs al van een zogeheten staffelkorting, waarbij je meer korting krijgt naarmate je meer bestelt. Heb je echt grote aantallen nodig kan je altijd contact opnemen om een offerte op maat te laten maken.
Nee, retourneren is niet gratis. Je kunt natuurlijk gewoon retourneren als je wilt zolang het aan de retourvoorwaarden voldoet, maar de kosten hiervoor liggen bij de klant. Uiteraard krijg je je aankoopbedrag wel volledig terug, inclusief de oorspronkelijke verzendkosten.
Ja, je kunt een notitie achterlaten op de ‘afrekenen’ pagina voordat je je bestelling afrondt.
Dat kan, tijdens het afrekenen moet je dan het vakje ‘verzenden naar een anders adres’ aanvinken. Controleer dan goed welk adres het factuuradres en welke het afleveradres is.
Dat kan wel, maar dit is niet ingebouwd in de webwinkel als functie. Dit kan dus enkel in overleg met een medewerker die het achter de schermen voor u aanpast. Hiervoor kun je het beste even bellen, dat is vaak de snelste oplossing.
Dat kan zeker. Hiervoor kan je contact met ons opnemen en dan nemen we je aanvraag zo snel mogelijk in behandeling. Wij zijn van mening dat vragen stellen geen geld mag kosten, offertes zijn dus altijd gratis bij ons!
Jazeker, standaardproducten kunnen altijd geretourneerd worden. Als het om een maatwerk product gaat echter, dan is retourneren helaas niet mogelijk. Mocht er een probleem zijn met een maatwerk product dan kan je natuurlijk altijd contact met ons opnemen en zoeken we samen naar een passende oplossing. Op deze pagina vind je meer informatie over ons retourbeleid.
Jazeker, dit wordt Click & Collect genoemd. Deze keuze is te selecteren bij het afrekenen onder de verzendmethodes. Als je voor Click & Collect kiest hoef je natuurlijk geen verzendkosten te betalen.
Standaard zou je in de e-mail een factuur moeten krijgen na het afronden van je bestelling. Als je deze niet gekregen hebt, maar hier wel behoefte aan hebt, dan kan je altijd even contact met ons opnemen en dan versturen we ‘m handmatig nog een keer.
0
    0
    Winkelmand
    Your cart is emptyReturn to Shop